Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společné podnikání jako forma vstupu na čínský trh
Shadikian, Vazgen ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Froňková, Martina (oponent)
V současné době Čínský trh představuje velký zájem pro podnikatele, a proto ve své práci jsem se rozhodl zabývat jednou z forem vstupu na tento trh, kterou je založení společného podniku s čínským partnerem. Je to druhá nejvýznamnější forma vstupu po WFOE (podnik ovládaný cizím kapitálem na 100%) a je jedinou cestou pro vstup do tzv. strategických odvětví jakými jsou například automobilový průmysl, chemikálie, energie, pojištění, cenné papíry, telekomunikace a další. Jako přiklad úspěšného společného podnikání jsem si zvolil Shanghai Volkswagen, který působí v Číně již 25 let. Je to neustále rozvijící a rozšiřující podnik, který vyrábí produkce nejen značky Volkswagen, ale i pro jeho dceřinou společnost ŠKODA. Předmětem mého zájmu byly příčiny, které vedly k úspěchu tohoto společného podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.