Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modernizace I/11 v úseku Opava - Bruntál
Mitura, Jindřich ; Severin, Zdeněk (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech modernizace silnice č. I/11 v úseku mezi Opavou a Bruntálem. Potřeba modernizace tahu vyplývá z faktu, že silnice I/11 ve střednědobém a dlouhodobém horizontu povede převážně ve stávající stopě a je třeba ji přizpůsobit aktuálním požadavkům kladeným na síť. Práce je založena na bezpečnostní inspekci, kterou provedla společnosti Enviroad s.r.o. Navržené stavební úpravy jsou rozčleněny do tří úrovní v závislosti na stavební, ekonomické a administrativní náročnosti. První úroveň prezentuje nejméně náročné úpravy, které mohou být realizovány v krátkodobém horizontu (např.: vjezdové brány, dopravní ostrůvky, zkracování délky přechodů pro chodce, úpravy autobusových zastávek) a míří především na zvýšení bezpečnosti provozu. Druhá úroveň představuje složitější návrhy, které vyžadují větší objem stavebních prací, ale stále relativně jednoduchý administrativní proces, tak aby mohl být provedeny ve střednědobém horizontu (např.: nakolmení křižovatky, jízdní pruh pro pomalá vozidla). Třetí úroveň obsahuje nejsložitější návrhy, které zahrnují komplikovaný administrativní proces i stavební práce (veškeré přeložky většího rozsahu, návrhy jsou založeny na územních rezervách).
Modernizace I/11 v úseku Opava - Bruntál
Mitura, Jindřich ; Severin, Zdeněk (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech modernizace silnice č. I/11 v úseku mezi Opavou a Bruntálem. Potřeba modernizace tahu vyplývá z faktu, že silnice I/11 ve střednědobém a dlouhodobém horizontu povede převážně ve stávající stopě a je třeba ji přizpůsobit aktuálním požadavkům kladeným na síť. Práce je založena na bezpečnostní inspekci, kterou provedla společnosti Enviroad s.r.o. Navržené stavební úpravy jsou rozčleněny do tří úrovní v závislosti na stavební, ekonomické a administrativní náročnosti. První úroveň prezentuje nejméně náročné úpravy, které mohou být realizovány v krátkodobém horizontu (např.: vjezdové brány, dopravní ostrůvky, zkracování délky přechodů pro chodce, úpravy autobusových zastávek) a míří především na zvýšení bezpečnosti provozu. Druhá úroveň představuje složitější návrhy, které vyžadují větší objem stavebních prací, ale stále relativně jednoduchý administrativní proces, tak aby mohl být provedeny ve střednědobém horizontu (např.: nakolmení křižovatky, jízdní pruh pro pomalá vozidla). Třetí úroveň obsahuje nejsložitější návrhy, které zahrnují komplikovaný administrativní proces i stavební práce (veškeré přeložky většího rozsahu, návrhy jsou založeny na územních rezervách).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.