Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Šturcová, Alena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Koldová, Helena (oponent) ; Semanišinová, Ingrid (oponent)
DISERTAČNÍ PRÁCE Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem Diagnosis of students' difficulties in didactic tests in CLIL Mgr. Ing. Alena Šturcová ABSTRAKT V ČESKÉM JAZYCE Disertační práce se zabývá diagnostikou obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem integrující matematiku a angličtinu. CLIL je zkratka anglického termínu "Content and Language Integrated Learning", a je to metoda, která spojuje výuku odborného předmětu a jazyka. Cílem práce bylo vytvořit a vyzkoušet v praxi didaktické testy, které jsou vhodným nástrojem pro určování zdrojů obtíží při výuce CLILem, kde se integruje matematika a anglický jazyk, a zjistit, zda lze pomocí těchto testů při analýze výsledků žáka v jednotlivých úlohách určit, zda má žák obtíže s matematikou nebo angličtinou. Práce se zabývá také otázkou, jaký vztah mají k výuce CLILem žáci konkrétní české školy a jak k výuce v té samé škole přistupují učitelé. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je shrnuto teoretické pozadí metody CLIL, další dvě kapitoly jsou zaměřeny na hodnocení obecně a hodnocení v CLILu a jsou zde uvedeny některé výzkumy týkající se hodnocení v CLILu. Čtvrtá kapitola je částečně teoretická a částečně praktická a jsou zde popsány zkušenosti a vlastní výzkum týkající se plánování a cílů výuky a implementace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.