Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Sedlačíková, Alena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální sítě na světě - Facebooku v marketingu. Abych ukázala možnosti popsaných trendů, uvádím příklad jejich využití v kampani společnosti Mammut Sports Group.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.