Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů Cíle: Cílem mé práce je vytvoření přehledové studie a využití zpětnovazebních informací v tréninkovém procesu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem by zpětnovazební informace měly být zprostředkovávány jejímu příjemci? Jak často a v kterých formách používat zpětnou vazbu v tréninkové jednotce? Metody: Ve své práci jsem použil metodu získávání dat, metodu analýzy dat a metodu narativního přehledu. Informace jsem sumarizoval a vytvořil závěry. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: korekce, zpětnovazební informace, instrukce
Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů Cíle: Cílem mé práce je vytvoření přehledové studie a využití zpětnovazebních informací v tréninkovém procesu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem by zpětnovazební informace měly být zprostředkovávány jejímu příjemci? Jak často a v kterých formách používat zpětnou vazbu v tréninkové jednotce? Metody: Ve své práci jsem použil metodu získávání dat, metodu analýzy dat a metodu narativního přehledu. Informace jsem sumarizoval a vytvořil závěry. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: korekce, zpětnovazební informace, instrukce
Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Frekvence využití a sortiment nápojových a stravovacích automatů na základních a středních školách
SCHWARZ, Václav
Nárůst prevalence obezity u dětí a mladistvých v posledních několika desetiletích je alarmující. Bakalářská práce je zaměřena na jeden ze zdrojů příjmu potravy mládeže. Jedná se o stravování formou jídelních a nápojových automatů instalovaných na základních a středních školách. Teoretická část bakalářské práce poukazuje na specifika problematiky výživy dětí a mládeže, přičemž jsou popsány hlavní složky výživy, poruchy příjmu potravy a potravinové doplňky. Další bod bakalářské práce je tvořen historií, rozdělením a využitím prodejních automatů ve školách. Praktická část je věnována zjištění skutečného stavu instalace prodejních automatů ve školních zařízeních, frekvencí jejich využití a nabízeným sortimentem. Data jsou zjišťována formou elektronických dotazníků v rámci celé České republiky. Cílem bakalářské práce je porovnání školních zařízení v Jižních Čechách s instalovanými a neinstalovanými prodejními automaty. Mezi další cíle patří zjištění nejoblíbenějších produktů nabízených formou automatového prodeje ve spojení s frekvencí jejich využití.

Viz též: podobná jména autorů
5 SCHWARZ, Václav
3 Schwarz, Vojtěch
1 Schwarz, Volodymyr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.