Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana
Sarpong, Jessica Aferi
Abstrakt Závěrečná práce se zaměřila na zkoumání vlivů CSR aktivit společnosti Guinness Ghana Breweries Ltd na značku společnosti pomocí aplikace konceptu Triple Bottom Line. Padesát (50) respondentů složených ze zaměstnanců a vedení společnosti Ghana Breweries Limited odpovědělo na otázky týkající se postupů CSR a programů společnosti Ghana Breweries Limited. Bylo zjištěno, že navzdory široce koncipovanému názoru, že činnosti v oblasti CSR jsou jen dalším nástrojem pro propagaci, mají programy CSR skutečně významný vliv na obchodní preference společností z pohledu zákazníka. Studie rovněž dospěla k závěru, že další činitelé, jako jsou propagace, reklama, kvalita služeb a výrobků, jsou také dalšími faktory, které ovlivňují preference produktů GGBL. Nicméně jiné společnosti, které se zabývají pouze tradičními způsoby propagace své značky, nedosahovaly stejné nebo lepší úrovně preferencí u zákazníků. Závěrem lze konstatovat, že aktivity a programy CSR mohou přispívat k pozitivnímupozitivní vlivu na preferenci značky a výrobků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.