Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s.
Sapáková, Hana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V této diplomové práci jsou zpracovány data týkající se marketingové strategie společnosti Expensa a.s. Akciová společnost Expensa poskytuje unikátní systém pro řízení a kontrolu firemních hotovostních výdajů, jehož součástí jsou i Expensa platební firemní karty. Cílem práce je, na základě současné situace, navrhnout dílčí vylepšení marketingové strategie, a to tak aby se zvýšilo povědomí o dané společnosti u vhodných potencionálních klientů. Konkrétním výstupem je pak navržení nového segmentu, kterým společnost Expensa dosáhne většího tržního podílu i vyšší konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou popsány marketingové strategie, jednotlivé části marketingového mixu, formy situační analýzy a tři fáze STP strategie. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části. Součástí předložené diplomové práce je také vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání marketingové komunikace z řad současných klientů. Výsledky provedených analýz jsou vhodným podkladem pro vydání doporučení do budoucna.
Spotřebitelský trh kávy v ČR
Sapáková, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spotřebitelský trh kávy v České republice. Konkrétně se tato práce zaměřuje na český trh s kávou z pohledu nabídky a poptávky. Pojem nabídka zde zastupují kavárenské řetězce, kavárny a kamenné obchody nabízející balenou kávu. Trh s kávou v České republice je charakteristický vysoce konkurenčním prostředím. Na druhé straně je definována poptávka dvou diferencovaných specifik místa konzumace kávy, a to s převahou konzumace doma či s převahou konzumace kávy mimo domov. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit aktuální stav a charakteristické znaky nabídky a poptávky na trhu s kávou v České republice. Konstrukce stavu aktuálních preferencí českých spotřebitelů je sestavena na základně provedeného dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.