Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Educational implications of the multi-age school in rural Mexico: the case of an elementary school
Sanchez Martinez, Monserrat ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Důsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy Učitelstvípro střední školy ůsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy, že jsem ji vypracovala pod vedením vedoucího práce samostatně s použitím zdrojů a Dále potvrzuji, že toto dílo nebylo použito k získání jiného nebo stejného titulu. V Mexiku malotřídních školách věků 32,6 % všech základních škol (Národní institut pro hodnocení vzdělávání, 2018). I když tyto školy představují v mexickém vzdělávacím systému důležité číslo, několik faktorů v současné době tyto školy vzdaluje od excelence. V současné době existuje mnoho obecný nedostatcích, které tyto školy trpí. Konkrétní informace, které existují o konkrétních případech unitárních víceletých škol, jsou však vzácné. S ohledem na tyto informace si současná diplomová práce klade za cíl poskytnout informace o prvcíc zapojených do vzdělávacího procesu unitární víceleté školy. Práce je rozdělena na teoretickou část a empirickou část. Teoretická část studia vymezuje malotřídních školách oficiální dokumenty, které umisťují multikáře školu do mexického vzdělávacího systému, také představuje hlavní teorie, které podporují výzkum, a integruje relevantní národní a mezinárodní výzkum, aby znal některé pozadí týkající...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.