Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace základních charakteristik (výnosu, rizika, stupně efektivity) na vybraných sektorech a odvětvích burzy cenných papírů
SAIKO, Michaela
Cílem diplomové práce bylo analyzovat vybrané odvětví z burzy cenných papírů prostřednictvím teorie efektivity trhu a metod technické a fundamentální analýzy, na základě zjištěných výsledků formovat nejvhodnější investiční strategii. K naplnění cíle byl analyzován americký akciový trh. Na kapitálovém trhu bylo zvoleno šest různých odvětví - zlato, ropa a plynové potrubí, ocel a železo, autodíly, potraviny a telekomunikační služby, v každém odvětví bylo zastoupeno osm společností. V obecné charakteristice se především porovnávaly firmy dle jejich výnosnosti, rizikovosti, koeficientu alfa a beta. Fundamentální analýzou byla sledována korelace mezi budoucími výnosy za rok 2012 a koeficienty alfa za období 2007 až 2011. Teorie byla potvrzena - při nízkých hodnotách budoucích výnosů byly naměřeny vysoké hodnoty koeficientů alfa a naopak při vysokých hodnotách budoucích výnosů byly naměřeny nízké hodnoty koeficientů alfa. U testů efektivity byly sledovány runs testy a korelační testy. U runs testů se porovnával počet průběhu skutečného souboru s počtem simulovaného souboru a nebyly zjištěny výrazné odchylky sledovaných akciových titulů. U korelačních i u runs testů byly prokázány formy efektivity trhu. Z metod technické analýzy byla diplomová práce zaměřena na klouzavé průměry, indikátory RSI a Momentum. Obchodovaní na základě technické analýzy není zcela možné, jelikož se nám nepodařilo najít existující optimální strategii. Pokud vychází optimální strategie, tak pouze bez ohledu na charakter odvětví. Doporučuji pasivní strategii s ohledem na fundamentální analýzu.
Využití Network marketingu ve vybrané firmě
SAIKO, Michaela
Ve své práci jsem posuzovala a zhodnocovala jednotlivé výhody network marketingu oproti klasickému obchodu. V teoretické části jsem se zejména zaměřila na definici network marketingu, historii network marketingu, zneužití principu NWM, výhody a nevýhody network marketingu, nezákonný systém a výpočet odměn v network marketingu. V analytické části byla nejdříve provedena charakteristika vybraného podniku, následovala analýza network marketingu zejména stěžejních produktů společnosti. Z provedené analýzy network marketingu bylo provedeno vyhodnocení práce a následně doporučeny změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.