Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace České filharmonie
Zelený, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Rysová, Andrea (oponent)
Práce je v širším slova smyslu zaměřena na marketingové komunikace předního českého symfonického tělesa Česká filharmonie, p. o. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit vývoj marketingové komunikace orchestru především od počátku 21. století do současnosti. V první části představuji pojem marketingová komunikace a její umístění v marketingovém mixu. Podrobněji rozebírám jednotlivé prvky komunikačního mixu. Následně popisuji his-torii České filharmonie včetně jejích společenských aktivit, postojů a zhodnocuji používané marketingové komunikace vztažmo k historickým souvislostem. V hlavní části se blíže věnuji problematice novodobého vývoje instituce, analyzuji v současnosti používané mar-ketingové komunikace, srovnávám je s komunikací předních evropských orchestrů. Závěry plynoucí z této části ověřuji v poslední části -- dotazníkovém šetření. Práci doplňuje opis dotazníku použitého v rámci dotazníkového šetření a soubor ukázek prezentačních materiálů České filharmonie včetně ukázek variantního provedení korporátní identity.

Viz též: podobná jména autorů
2 Rysová, Adéla
4 Rysová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.