Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání udržitelných výrobků módních značek z pohledu zákazníků
Rybářová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
V bakalářské práci se věnuji tomu, jak zákazníci vnímají udržitelné výroky módních značek. Zkoumám, jak názory zákazníků ovlivňují jejich nákupní chování a jakým způsobem reagují na udržitelnou komunikaci módních značek. Cílem práce je zjistit, zda zákazníci jednají v souladu s jejich přesvědčením o udržitelnosti a do jaké míry se nechají ve svém rozhodování ovlivňovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části seznamuji čtenáře s pojmy udržitelnost, green marketing, green washing a nákupní chování. Uvádím příklady organizací, které se aktivně snaží o nastolení udržitelné společnosti. V praktické části seznámím čtenáře s metodikou výzkumu. Představuji data získaná z kvantitativního výzkumu doplněného o data z kvalitativního výzkumu. Na závěr hodnotím výsledky výzkumů a zodpovídám výzkumné otázky.
Význam vinařských stezek pro cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Rybářová, Eliška
Diplomová práce se zabývá analýzou a významem vinařských stezek pro cestovní ruch. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a definice související s danou problematikou. Aplikační část se zabývá komplexní charakteristikou vybrané obce ležící v Jihomoravském kraji. Dále je ve vybrané obci zhodnocena historická a současná krajina a také stav místních vinic. Součástí práce je i výzkum zaměřený na tři rozdílné cílové skupiny respondentů. Tento výzkum je zaměřen na zjištění přínosů a nedostatků vinařských stezek v daném regionu. V závěru práce jsou navrhnuta možná rozvojová opatření a vinařská turistika v České republice je zde porovnána se situací v zahraničí.

Viz též: podobná jména autorů
3 RYBÁROVÁ, Eva
3 Rybárová, Eva
1 Rybářová, Edita
3 Rybářová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.