Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etika v reklamě
Routová, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
V této diplomové práci se zaobírám vztahem reklamy a etiky. Ačkoli si mnozí myslí, že v reklamě je možné vše, není tomu tak. Reklama je regulována jak zákony, tak i mimoprávními orgány, Radou pro reklamu. Ta však může pouze doporučit stažení reklamy. Experti na mediální scénu uvádí, že mediální trh je takový jaký ho chtějí spotřebitelé mít. Neozve-li se tedy ženské hnutí proti reklamě zaměřené proti ženám, pak se dá říci, že reklama je pro daný trh etická. Jak vidno etika je velice křehký pojem a co je etické pro jednoho, druhému již přijde jako nevhodné. Jako příloha je vložen Kodex reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.