Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Game Editor
Knut, Peter ; Rohlík, Jindřich (oponent) ; Žára, Jiří (vedoucí práce)
Každá počítačová hra většího rozsahu používá pro vytvoření svého obsahu specializovaný editor. Toto platí především pro 3D hry. Editor umožňuje nejen sestavovat výsledné scény z herních objektů, ale i nastavovat těmto objektům různé vlastnosti důležité pro daný typ hry. Objekty mohou např. podléhat fyzikální simulaci, být důležité z pohledu umělé inteligence, mít ve virtuálním světě konkrétní roli a pod. Tato práce se zabývá vytvořením editoru objektů a scén pro 3D hru založenou na knihovně Nebula Device. Pomocí konfiguračních souborů je aplikace schopná vytvořit jednoduché grafické uživatelské rozhraní propojené se skriptovacími editačními funkcemi v jazyku Lua. Pro uložení konfigurace editoru byla použita technologie XML, vytvoření uživatelského rozhraní zabezpečuje knihovna MFC. Aplikace zobrazuje i jinak neviditelné herní objekty (kamery a zdroje světla), umožňuje označit a manipulovat s objekty pomocí myši přímo v scéně. Podporuje tři pracovní módy: editaci scény, editaci prototypu a herní mód.

Viz též: podobná jména autorů
2 ROHLÍK, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.