Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka objemů a povrchů oblých těles na střední škole s podporou webové aplikace
Rakušanová, Lucie ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Moravcová, Vlasta (oponent)
Tato práce je zaměřená na objemy a povrchy těles, zejména na objemy a povrchy mno- hostěnů a oblých těles, které jsou součástí výuky geometrie (stereometrie) na středních školách. Webové stránky vytvořené v rámci práce mají sloužit jako podpůrný a doplň- kový materiál jak pro studenty, tak pro jejich pedagogy. Stránky zahrnují řadu fotografií, obrázkových ilustrací a interaktivní prvky usnadňující uživateli pochopení látky. Mezi interaktivní prvky řadíme applety vytvořené v programu dynamické geometrie jménem GeoGebra, hypertextové odkazy a krokovaná řešení úloh. Dále práce obsahuje množství řešených příkladů a závěrečný souhrnný test. 1
Webová aplikace pro výuku objemů a povrchů těles na středních školách
Rakušanová, Lucie ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Surynková, Petra (oponent)
Tato práce je zaměřená na objemy a povrchy těles, zejména na objemy a povrchy mnohostěnů, které jsou součástí výuky geometrie (stereometrie) na středních školách. Webové stránky vytvořené v rámci práce mají sloužit jako podpůrný a doplňkový materiál jak pro studenty, tak pro jejich pedagogy. Stránky zahrnují řadu fotografií, obrázkových ilustrací a interaktivní prvky usnadňující uživateli pochopení látky. Mezi interaktivní prvky řadíme applety vytvořené v programu dynamické geometrie jménem GeoGebra, hypertextové odkazy a krokovaná řešení úloh. Dále práce obsahuje množství řešených příkladů a závěrečný souhrnný test. 1
Přínos zahraničních stáží pro studentky porodní asistence
RAKUŠANOVÁ, Lucie
Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (ZSF JU ČB) nabízí studentkám porodní asistence pracovní stáže ve finském městě Kemi a ve městě Keetmanshoop v Namibii. Studentky, které se ze stáží vracejí, jsou dle jejich závěrečných zpráv velmi spokojené. A to zejména díky získání praktických dovedností za pomoci vedení tamních porodních asistentek. Jedním z cílů této bakalářské práce bylo zjistit specifika přínosu zahraničních stáží pro studentky porodní asistence. Dalším cílem bylo zjistit specifika praktické výuky porodních asistentek ve Finsku a v Namibii a najít možnosti jejich integrace do systému vzdělávání porodních asistentek v Čechách. Teoretická část práce se zabývá v úvodu teorií a přínosy zahraničních stáží. Dále potom vzděláváním a praktickou výukou porodních asistentek v České republice a vlivem mentorství na tuto výuku. V závěru teoretické části se práce zabývá vzděláváním a praktickou výukou porodních asistentek ve Finsku a v Namibii. Pro bakalářskou práci bylo použito kvalitativní výzkumné šetření, kde technikou sběru dat byly strukturované rozhovory. Během dubna 2012 odpovídalo na deset připravených otázek pět respondentek, absolventek zahraničních stáží. Zjištěné konkrétní přínosy stáží pro studentky porodní asistence mohou být využity zahraničním oddělením ZSF pro vytvoření propagačních materiálů zahraničních stáží. Zjištěná specifika praktické výuky ve Finsku i Namibii a názory studentek na aplikaci těchto specifik do praktické výuky v Čechách mohou posloužit garantům praktické výuky ZSF jako inspirace pro vylepšení a obohacení praktické výuky porodních asistentek v Nemocnici České Budějovice, a to zejména v oblasti výběru mentorů praktické výuky a přístupu porodních asistentek a mentorek ke vzdělávání budoucí generace porodních asistentek. V neposlední řadě tato bakalářská práce může být studijním a inspirativním materiálem pro samotné mentorky praktické výuky.

Viz též: podobná jména autorů
3 RAKUŠANOVÁ, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.