Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Navigace uvnitř budov v rozšířené realitě
Rainoch, Oliver ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím rozšířené reality pro navigaci v budovách. Cílem je vytvořit mobilní aplikaci s prvky rozšířené reality pro navádění uživatele. K určení polohy jsou využity vizuální markery a technologie SLAM. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny ARCore a herního enginu Unity. Uživatel naskenuje marker, vybere hledanou místnost a pomocí plánku a šipky v rozšířené realitě je naváděn k cíli. Díky této aplikaci je možné se efektivně a snadno dostat k hledané místnosti. Testování uživatelské zkušenosti a experimenty s výslednou aplikací probíhaly v budově Centrum Univerzita Tábor na šesti účastnících. Použité principy mohou být využity k navigování i v rozsáhlých areálech škol, společností a skladech.
Navigace uvnitř budov v rozšířené realitě
Rainoch, Oliver ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím rozšířené reality pro navigaci v budovách. Cílem je vytvořit mobilní aplikaci s prvky rozšířené reality pro navádění uživatele. K určení polohy jsou využity vizuální markery a technologie SLAM. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny ARCore a herního enginu Unity. Uživatel naskenuje marker, vybere hledanou místnost a pomocí plánku a šipky v rozšířené realitě je naváděn k cíli. Díky této aplikaci je možné se efektivně a snadno dostat k hledané místnosti. Testování uživatelské zkušenosti a experimenty s výslednou aplikací probíhaly v budově Centrum Univerzita Tábor na šesti účastnících. Použité principy mohou být využity k navigování i v rozsáhlých areálech škol, společností a skladech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.