Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hudba a média. Analýza hudební složky mediálních sdělení v elektronických médiích
Rafajová, Andrea ; Bystřický, Jiří (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Autorka se ve své práci zabývá vztahem hudby a médií. V teoretické části vymezuje základní pojmy v oblasti hudby a charakterizuje je vzhledem k audiovizuálním médiím. Dále se věnuje procesu komunikace v médiích: formální prezentaci hudby v médiích a determinaci podmínek účinnosti hudby v reklamě a v poslední kapitole teoretické části zkoumá hudební znakovou strukturu mediálních sdělení. V empirické části je centrem pozornosti hudební složka reklamních sdělení, analyzuje náhodně vybrané reklamní spoty odvysílané v české televizi v roce 2005.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.