Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepční návrh autocrossového vozidla pro děti s objemem motoru 150 ccm
Rada, Lubomír ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám koncepčním návrhem autocrossového vozidla pro děti. Dle zadání jsem se zaměřil na návrh rámu, výpočet torzní tuhosti rámu a kinematiku náprav. Při navrhování jsem se inspiroval současným řešení terénních vozidel. 3D model je vytvořen pomocí programu Pro/engineer. Výpočet torzní tuhosti jsem provedl v programu MKP ANSYS 12.1 a na závěr jsem pomocí MBS programu Adams navrhl a odměřil geometrii přední nápravy.
Úprava pístu pro vznětový motor BMW 2,5 TDS
Rada, Lubomír ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci řeším úpravu a návrh pístu čtyřdobého vznětového motoru s přímým vstřikováním nafty o výkonu 130 kW, který se používá ve vozidlech značky BMW. Při volbě hlavních rozměrů vycházím z rozměrů původního pístu, používaného ve vznětovém motoru s nepřímým vstřikováním do vírové komůrky o výkonu 105 kW. Po návrhu hlavních rozměrů pístu následuje pevnostní výpočet kritických míst pístu.
Koncepční návrh autocrossového vozidla pro děti s objemem motoru 150 ccm
Rada, Lubomír ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám koncepčním návrhem autocrossového vozidla pro děti. Dle zadání jsem se zaměřil na návrh rámu, výpočet torzní tuhosti rámu a kinematiku náprav. Při navrhování jsem se inspiroval současným řešení terénních vozidel. 3D model je vytvořen pomocí programu Pro/engineer. Výpočet torzní tuhosti jsem provedl v programu MKP ANSYS 12.1 a na závěr jsem pomocí MBS programu Adams navrhl a odměřil geometrii přední nápravy.
Úprava pístu pro vznětový motor BMW 2,5 TDS
Rada, Lubomír ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci řeším úpravu a návrh pístu čtyřdobého vznětového motoru s přímým vstřikováním nafty o výkonu 130 kW, který se používá ve vozidlech značky BMW. Při volbě hlavních rozměrů vycházím z rozměrů původního pístu, používaného ve vznětovém motoru s nepřímým vstřikováním do vírové komůrky o výkonu 105 kW. Po návrhu hlavních rozměrů pístu následuje pevnostní výpočet kritických míst pístu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.