Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Space management vybrané obchodní firmy
RENNEROVÁ, Monika
Pro analyzování space managementu vybrané obchodní firmy, kterou je hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice jsem pro svou práci použila hlavně marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníkového šetření Z výsledků, které respondenti v dotazníku uvedli je zřejmé, že preferují nákup v hypermarketu Globus před ostatními obchodními firmami, a to proto, že hypermarket Globus má velký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, možnost oběda, posezení, přehlednost zboží v regálech a dostatek parkovacích míst. Dále jsem zjistila, že regálové uspořádání v hypermarketu Globus zákazníkům převážně vyhovuje. Zákazníci, kteří nesouhlasí s rozvrhnutím space managementu v Globusu, nejsou spokojeni s rozmístěním nápojů a potravin na opačných stranách hypermarketu. Změnu nepovažuji za rozumné řešení, nápoje mají vlastní sklad a rampu na příjem od dodavatele, přemístění nápojů k potravinám by tedy znamenalo přemístit i sklad. Mimo jiné by hypermarket přišel i o část zisků, které získává právě tím, jak má navržené regálové uspořádání celé prodejny. Zákazník prochází celým hypermarketem a nevědomky se dostane i do oddělení, který by jinak nenavštívil a to je možnost, že si zakoupí zboží, které původně neměl v plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.