Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výchovně zdravotní edukace v oblasti adekvátního životního stylu u adolescentů, analýza typologie životního stylu, edukační materiál.
REISCHLOVÁ, Renata
Tato diplomová práce se zabývá výchovně zdravotní edukací v oblasti adekvátního životního stylu u adolescentů ve věkovém rozpětí 17 ? 18 let. Cílem práce je analyzovat problematiku v oblasti adekvátního životního stylu adolescentů a sestavení intervenčního programu tak, aby adolescenti po jeho absolvování uměli zařadit adekvátní komponenty životního stylu natrvalo do svého každodenního života. Zároveň je v této práci analyzována typologie životního stylu adolescentů. Výzkumná část přináší poznatky o pozitivním vlivu zpětné vazby intervenčního programu ve vztahu k fyzickému, mentálnímu a sociálnímu zdraví adolescentů. Bylo zjištěno, že adolescenti jsou schopni naplánovat adekvátní komponenty a zařadit je do svého životního stylu. V počáteční fázi lze doporučit edukaci adolescentů odborníkem, který by pomohl s naplánováním adekvátního programu, dohlédl na správné provedení a dovedl je až k trvalé facilitaci. Z výsledků jsou vyvozeny závěry a doporučení pro naplánování adekvátního životního stylu adolescentů, pro edukaci a autoedukaci v každodenním životě.
Výchovně zdravotní edukace v oblasti adekvátního pohybového režimu u dospělých žen. Analýza preferovaných pohybových aktivit, výukový materiál
REISCHLOVÁ, Renata
Tato bakalářská práce se zabývá výchovně zdravotní edukací v oblasti adekvátního pohybového režimu u dospělých žen ve věkovém rozpětí 35 ? 50 let. Cílem práce je analyzovat problematiku adekvátního pohybového režimu a sestavení intervenčního programu tak, aby ženy po jeho absolvování uměly zařadit adekvátní pohybový režim natrvalo do svého životního stylu. Zároveň jsou v této práci s důrazem na adekvátnost analyzovány preferované pohybové aktivity. Výzkumná část přináší poznatky o pozitivním vlivu zpětné vazby intervenčního programu adekvátních pohybových aktivit ve vztahu k fyzickému, mentálnímu a sociálnímu zdraví žen. Ve statistickém vyhodnocení naměřených dat jsou analyzovány a porovnány výsledky a z nich vyvozeny závěry a doporučení pro naplánování adekvátního režimu, pro edukaci a autoedukaci v běžném životě. Bylo zjištěno, že ženy jsou schopny naplánovat adekvátní pohybové aktivity a zařadit je do svého životního stylu. V počáteční fázi lze doporučit edukaci žen odborníkem, který by pomohl s jejich naplánováním a dohlédl na správné technické provedení a dovedl je až k trvalému osamostatnění.

Viz též: podobná jména autorů
1 Reischlová, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.