Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody dramatické výchovy a jejich použití u dětí mladšího školního věku
RANFTLOVÁ, Tereza
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce charakterizuje mladší školní věk, tělesný a emocionální vývoj s ním spojený. Zabývá se dramatickou výchovou, klasifikací jejích metod a uvádí některé z dalších metod dramatické výchovy. Seznamuje s pojmem lekce, s jejím plánováním a uspořádáním. Popisuje pojmy výtvarná výchova, rozvoj intelektuálních schopností dítěte ve výtvarné výchově, vývoj výtvarného projevu u dětí mladšího školního věku. Vymezuje barvu ve výtvarné výchově, základní barvy a popisuje práci s barvou. Definuje pojem zdraví, pohybovou aktivitu, pitný režim, sociální zdraví, duševní hygienu a ekologii. Tato část práce čerpá z odborné literatury a využívá teoretických poznatků o této problematice. Praktická část se zaměřuje na projekt s využitím metod dramatické výchovy a přesahem do výchovy ke zdraví, praktikovaný s dětmi mladšího školního věku. Klade si za úkol probudit zájem o spontánní pohybové aktivity dětí, podpořit jejich fantazii, probudit nadšení pro herní činnost a motivovat je k dalším samostatným a kolektivním aktivitám ve škole i v přírodě. Vytváří prostor pro cvičení empatie ve skupině, pro rozvoj kreativity, komunikace a sebevyjádření dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.