Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky nácviku volného plaveckého způsobu se zapojením programového učebního postupu
RAMBOUSKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout metodiku vyučovacího bloku na nácvik volného plaveckého způsobu -,,kraul``. Vypracovat do tohoto vyučovacího bloku metodické karty s obrazovým materiálem, body vzájemné kontroly, dotazníky sebekontroly, které vycházely z programového a kreativně orientovaného vyučování. V práci jsem používala teoretickou analýzu a syntézu, dále metodu škálování, experiment a testování. Největší důraz jsem kladla na část praktickou. Mou snahou bylo ověřit získané teoretické poznatky v praxi. Za tímto účelem bylo navrženo pět metodických karet pro výuku studentů Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích,obor Učitelství pro 1. stupeň základní školy. V tomto ročníku bylo možné posuzovat čtyři skupiny dívek ve věku okolo 20 let zhruba po 16 členech. Dvě skupiny měly již velmi dobrou techniku plavání, druhé dvě skupiny měly méně osvojených dovedností a byly o něco horší. Bohužel nebylo možné posuzovat dvě skupiny se stejnou úrovní, neboť z jedné skupiny s horší plaveckou úrovní většina jedinců nebyla schopna uplavat ani 20 m volným způsobem. Proto jsem musela porovnávat jednu horší skupinu s druhou lepší kontrolní skupinou. Navržené metodické karty byly prezentovány v pěti vyučovacích jednotkách v období od 22.2. {--} 21.3. 2008. Karty jsem postupně ukazovala pouze jedné horší skupině, která měla možnost v průběhu celého výzkumu možnost nahlížet do karet. Druhá kontrolní skupina tuto možnost k nahlédnutí neměla. Kromě karet jsem zhotovila dotazníky sebekontroly, na které mi na závěr odpovídaly obě dvě testované skupiny. Dotazníky sebekontroly , v nichž se ptám deseti otázkami na celou techniku {\clqq}kraul``. První horší skupina odpovídajících v průměru chybovala v šesti případech a v kontrolní skupině bylo zaznamenáno v průměru 10 špatných odpovědí. Na závěr každý jednotlivec musel zaplavat 20 m volným způsobem, při kterém jsem hodnotila techniku pomocí známkování 1 {--} 5. Celkový průměr u první skupiny byl 2,7, u druhé skupiny vyšel 1,76. Prováděné testy, které jsou zde uvedené, jsou podrobněji popsány v kapitole 3 {--} 7.

Viz též: podobná jména autorů
3 Rambousková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.