Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami
Rádrová, Lucie ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název práce: Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami Cílpráce: Cílem této práce je nejen představením "tvořivého projektu", jako způsobu práce s dětmi se specifickými potřebami. Je nabídkou prostředků, které vedou k vytváření takového projektu tak, aby byl funkční. Pozorovat a sledovat, jak se v rámci takového projektu děti označené jako děti se specifickými potřebami projevují. Jakým způsobem je to rozvíjí ap. Na tvořivém projektu nabídnout odlišný pohled na učitelskou práci jako na pomáhající profesi, která by měla vycházet z reálného opravdového zkoumání dětských potřeb. Metodika: K dosažení cíle své práce využívám kvantitativního výzkumu prostřednictvím pozorování, dotazování, anketou a rozborem dostupné literatury. To vše jsem použila v průběhu tvořivého projektu. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézy, že tvořivý prostor zlepšuje vztah dítěte k sobě samému, k učiteli, k ostatním dětem a především k učení, že projekt je místem pro rozvoj osobnosti dítěte a že děti, které vykazují nízkou motivaci díky školní neúspěšnosti se v rámci projektu stávají sebevědomějšími a tím jejich motivace k práci a učení roste. Výsledky mohou posloužit jako vodítko pro práci ostatních pedagogů a tím přispět k obohacení učebního procesu. Klíčová slova : tvořivý program, specifické...
Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami
Rádrová, Lucie ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název práce: Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami Cílpráce: Cílem této práce je nejen představením "tvořivého projektu", jako způsobu práce s dětmi se specifickými potřebami. Je nabídkou prostředků, které vedou k vytváření takového projektu tak, aby byl funkční. Pozorovat a sledovat, jak se v rámci takového projektu děti označené jako děti se specifickými potřebami projevují. Jakým způsobem je to rozvíjí ap. Na tvořivém projektu nabídnout odlišný pohled na učitelskou práci jako na pomáhající profesi, která by měla vycházet z reálného opravdového zkoumání dětských potřeb. Metodika: K dosažení cíle své práce využívám kvantitativního výzkumu prostřednictvím pozorování, dotazování, anketou a rozborem dostupné literatury. To vše jsem použila v průběhu tvořivého projektu. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézy, že tvořivý prostor zlepšuje vztah dítěte k sobě samému, k učiteli, k ostatním dětem a především k učení, že projekt je místem pro rozvoj osobnosti dítěte a že děti, které vykazují nízkou motivaci díky školní neúspěšnosti se v rámci projektu stávají sebevědomějšími a tím jejich motivace k práci a učení roste. Výsledky mohou posloužit jako vodítko pro práci ostatních pedagogů a tím přispět k obohacení učebního procesu. Klíčová slova : tvořivý program, specifické...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.