Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Quaiser, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu a implementaci CRM v neziskovém sektoru. Hlavním cílem této práce je analýza výběru vhodného CRM systému pro Nadaci OSF Praha, přičemž následnou implementací se zabývá diplomová práce Bc. Václava Bešty. Pro naplnění hlavního cíle je zapotřebí nejprve rozšířit znalosti získané během studia o další informace z odborných publikací a elektronických příspěvků, které se týkají CRM a Fundraisingu. Ty jsou následně využity v praktické části, která je výsledkem samostatné práce a spolupráce s Bc. V. Beštou a členy Nadace OSF Praha. Přínosem této diplomové práce je výsledný produkt v podobě vybraného a doporučeného CRM systému, který využije ke zkvalitnění své činnosti Nadace OSF Praha. Možný přínos lze vidět v tom, že tento systém mohou využít i další neziskové organizace.Navíc praktická část práce může posloužit jako návod, jak postupovat při výběru vhodného CRM systému. Práce je rozdělena na část teoretickou, která pojednává a objasňuje obsah pojmů CMR a Fundraising, popisuje možnosti jejich vzájemného propojení a zmiňuje rešerše prací s podobnou tématikou. Praktická část se nejprve věnuje popisu samotné Nadace OSF Praha. Následuje analýza zjištěných požadavků na CRM systém, ze které vyplyne vhodný produkt pro nadaci. Praktickou část uzavírá okrajová zmínka o implementaci vybraného systému v Nadaci OSF Praha, kterou řeší ve své práci Bc. V. Bešta.
E-mail jako nástroj komunikace
Quaiser, Jakub ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Šabata, Josef (oponent)
Jako téma své práce jsem si zvolil E-mail jako nástroj komunikace. Důvodem tohoto výběru byla skutečnost, že spousta lidí každodenně využívá tento způsob komunikace pro její nesporné výhody. Počet lidí, kteří takto komunikují, stále narůstá. Do této skupiny patřím i já a proto jsem se rozhodl proniknout hlouběji do podstaty fungování této formy elektronické komunikace a zároveň zjistit, jaké možnosti e-mail nabízí uživatelům. Ve své práci sleduji několik cílů. Prvním je zmapování historie, současnosti a možného budoucího vývoje e-mailu. Dále se zabývám otázkou, v jakém prostředí a jak e-mail funguje a jaké jsou jeho formy využití a zneužití. Dalším cílem je porovnat šest vybraných free-mailových poskytovatelů na základě multikriteriální analýzy a její výsledky porovnat s výsledky, které vyplynou z mnou sestaveného dotazníku. Pro teoretickou část mé práce využívám jako zdroj informací odbornou literaturu a informace z Internetu. V praktické části pracuji především s portály jednotlivých poskytovatelů free-mailu a závěry z dotazníku. Jako přínos práce vidím skutečnost, že čtenáři díky této práci mohou získat ucelenou představu o e-mailu, aniž by se museli zdržovat hledáním informací v různých zdrojích. Může také posloužit jako pomoc při výběru vhodného poskytovatele. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části vysvětluji základní pojmy potřebné k pochopení další části, která se věnuje fungování a stavbě e-mailu. Praktická část je zaměřena na porovnání poskytovatelů free-mailu na základě vlastního rozboru a analýzy informací z dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.