Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti PepsiCo
Ploem, Matthias ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Puelinckx, Michiel (oponent)
Srovnání marketingové strategie společnosti PepsiCo ve Spojených státech amerických s tou, která se uplatňuje v České republice. Srovnání nám umožní zodpvědět následující otázku: Je PepsiCo v České republice stejně silná jako ve Spojených státech amerických ? V první části budou vysvětleny kritické pojmy týkající se "marketingu" a "značky", které poskytnou čtenářům hlubší pochopení související s těmito pojmy. Druhá část popisuje pozici PepsiCo jak na americkém, tak i českém trhu. Pro zlepšení postavení a marketingové strategie společnosti PepsiCo jsou v závěrečné části práce uvedeny nápady jak by tato společnost mohla být efektivnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.