Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu
Profotová, Klára
Profotová, K. Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. V textu je popsána kvalita služeb, spokojenost a loajalita. Je zde také rozebrán lázeňský cestovní ruch. Následně je v textu zaměřeno na kvalitu a zákazníky. Ve vlastní práci je hodnocena kvalita služeb v lázních Luhačovice. Dále je zkoumána závislost mezi faktory kvality, spokojeností a loajalitou zákazníků v lázních Luhačovice. Je zde také aplikována IPA analýza a posléze jsou vyvozena doporučení pro lázeňská zařízení v Luhačovicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.