Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje podpory prodeje v obchodních vztazích
Presová, Radmila
Tato disertační práce se věnuje obchodním vztahům mezi podnikatelskými subjekty (B2B), především pekařskými podniky a obchodními řetězci při navazování a rozšiřování obchodní spolupráce. Vyzvedává význam potravinářských vertikál, hodnotové řetězce a distribuční cesty, po nichž se uskutečňuje pohyb potravinářského zboží. Marketingové nástroje podpory prodeje vycházejí z obecného pojetí podpory, jako jakékoliv formy, pomocí, kterou jeden subjekt poskytuje subjektu druhému na předem stanovený účel. Práce seznamuje s cenou, jako významným a intenzivním faktorem marketingového mixu. U pekařských výrobků zkoumá, jak spolu s extenzivním faktorem, množstvím prodaného zboží, ovlivňuje tvorbu hrubého zisku, rozhodujícího ekonomického, agregátního podnikového ukazatele. Definuje životní cyklus pekařských produktů, atraktivnost produktů i nasávací oblast. Podrobně charakterizuje propagaci, kterou blíže přibližuje na přístupu akciové společnosti Penam, jako dominantním pekařským podnikem v České republice. Ke splnění cíle byl použit parametrický, neparametrický a semi-parametrický přístup k definování křížových efektů. Přínosy pro teorii a praxi řešené problematiky jsou shrnuty v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.