Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učivo o rodině očima učitelů a psychologů
Prančlová, Hana ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje pojetí výuky o rodině očima učitelů a psychologů. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na problematiku rodiny z pohledu psychologie a sociologie, dále se zabývá výukou o rodině na základní škole, porovnává přístupy k učivu o rodině v současných českých a kanadských kurikulárních dokumentech a učebních materiálech.Výzkumná část se zabývá pojetím výuky o rodině tak, jak ho pojímají různí učitelé a psychologové.
Učivo o rodině očima učitelů a psychologů
Prančlová, Hana ; Uhlířová, Jana (oponent) ; Stará, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje pojetí výuky o rodině očima učitelů a psychologů. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na problematiku rodiny z pohledu psychologie a sociologie, dále se zabývá výukou o rodině na základní škole, porovnává přístupy k učivu o rodině v současných českých a kanadských kurikulárních dokumentech a učebních materiálech.Výzkumná část se zabývá pojetím výuky o rodině tak, jak ho pojímají různí učitelé a psychologové.
Dramatické metody ve vyučování mediální výchovy
Stonová Prančlová, Hana ; Machková, Eva (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití dramaticko výchovných metod ve vyučování témat mediální výchovy. Diplomová práce má dvě části. První část je teoreticky zaměřena na vymezení tří oblastí - médií, mediální a dramatické výchovy. Tato část práce tedy podrobněji nastiňuje, co jsou masová média, mediální komunikace, jaký je vliv médií. Vymezuje mediální výchovu jako průřezové téma a popisuje její tematické okruhy a obsah. Pojmenovává principy, metody a obsah dramatické výchovy a současně naznačuje, jakým způsobem je možné využít metod dramatické výchovy při výuce mediální výchovy a proč tak vůbec činit. Druhá část práce obsahuje scénáře a reflexe realizací programů věnovaných vybraným tématům mediální výchovy. Scénáře jsou doplněny o stručné vymezení mediální problematiky, které se daný program věnuje - objektivní a vyvážené zpravodajství, mediální stereotypy a reklama. Scénáře programů i reflexe realizací ověřují a hodnotí funkčnost využití konkrétních dramaticko výchovných metod ve vyučování témat mediální výchovy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.