Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mateřská škola v Benátkách nad Jizerou (Prezentační videopořad)
Pražáková, Dana ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Maliňáková, Gabriela (oponent)
MATEŘSKÁ ŠKOLA Benátky nad Jizerou (prezentační videopořad) ABSTRAKT: Předmětem této bakalářské práce je natočení a následné zpracování prezentačního videopořadu Mateřské školy v Benátkách nad Jizerou. Zachycuje celoroční průřez činností dětí. Prezentační videopořad jsem vypracovala podle námětu, obsahového scénáře a technického scénáře, k jehož tvorbě jsem použila střihový program Pinnacle Studio 14. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na předškolní vzdělání, jeho cíle, charakteristiku vzdělávacího plánu. Závěrem se věnuji zhodnocení prezentačního videopořadu s využitím technických prostředků a jeho využití v praxi. KLÍČOVÁ ŠKOLA: Mateřská škola, prezentační videopořad, kamera
Mateřská škola v Benátkách nad Jizerou (Prezentační videopořad)
Pražáková, Dana ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Maliňáková, Gabriela (oponent)
MATEŘSKÁ ŠKOLA Benátky nad Jizerou (prezentační videopořad) ABSTRAKT: Předmětem této bakalářské práce je natočení a následné zpracování prezentačního videopořadu Mateřské školy v Benátkách nad Jizerou. Zachycuje celoroční průřez činností dětí. Prezentační videopořad jsem vypracovala podle námětu, obsahového scénáře a technického scénáře, k jehož tvorbě jsem použila střihový program Pinnacle Studio 14. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na předškolní vzdělání, jeho cíle, charakteristiku vzdělávacího plánu. Závěrem se věnuji zhodnocení prezentačního videopořadu s využitím technických prostředků a jeho využití v praxi. KLÍČOVÁ ŠKOLA: Mateřská škola, prezentační videopořad, kamera
Matematika v domácím vzdělávání: charakteristiky vzdělávacího stylu rodin
Pražáková, Dana ; Tůma, Jiří (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent) ; Škrabánková, Jana (oponent)
Disertační práce se věnuje problematice domácího vzdělávání. Prvním cílem práce je popis charakteristik vzdělávacího stylu rodin s důrazem na matematiku. Druhým cílem je návrh metodologického rámce pro případný další výzkum na poli domácího vzdělávání. Jedná se o kvalitativní výzkum založený na dotazníkovém šetření ve 30 rodinách a na osobních zkušenostech autorky. Česká pedagogická terminologie je úzce svázána s realitou školního vzdělávání, proto jsou na začátku práce navrženy nové pojmy. Vzdělávací prostředí vysvětluje možné důvody vysoké diverzity mezi doma vzdělávajícími rodinami. Vzdělávací prostředí je na makroúrovni ovlivňováno legislativní úpravou, platnými kurikulárními dokumenty, hodnotami a normami, které společnost sdílí ve vztahu ke vzdělávání. Na mezoúrovni ho ovlivňuje institucionální vazba rodiny na školu, případně k podpůrným skupinám, a na mikroúrovni osobní situace každé jednotlivé rodiny daná demografickými, biologickými, ekonomickými a dalšími charakteristikami. Z prostředí rodiny vychází vzdělávací styl, který je ovlivňován též postoji rodičů a dětí k matematice, vzděláním a profesí rodičů a zkušenostmi s učebnicemi či pomůckami. Vzdělávací styl se mění s mírou zkušeností s domácím vzděláváním. V práci popisovaný styl je nazván semistrukturovaný vzdělávací styl. Rodiče -...

Viz též: podobná jména autorů
2 Pražáková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.