Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The strategy of company`s entry to the market
Koreňová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Prídavok, Mojmír (oponent)
Společnost E-zone Technologies je slovenská firma zaoberající se vývojem internetových aplikácí, která se rozhodla na základě minulého vývoje rozšířit své podnikání do České Republiky. Cílem diplomové práce bylo vytvoření vhodné strategie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pro dosažení cíle byla vypracováná PEST analýza, analýza mikro prostředí a SWOT analýza, které odhalili příležitosti a ohrožení pro český trh. Na základě zjištení z analyz byla navrhnutá vhodná marketingová strategie včetně celkového marketingového mixu a komunikačních prostředků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.