Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi
Murčo, Dušan ; Vítek, Jiří (vedoucí práce) ; Popel, Stanislav (oponent)
Práca sa zaoberá novými trendami marketingovej komunikácie a ich aplikácií v praxi. V prvej časti je vysvetlená teória a nový prístup k marketingu, tak ako aj téoria marketingovej komunikácie. Po nej už nasledujú spracované vybrané nové trendy marketingovej komunikácie. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Student Agency. Nosnú časť tvorí návrh na využitie nových trendov v komunikácií tejto firmy. Sú predstavené 2 varianty možného prevedenia, v závere je finalné odproučenie.
Sponzoring - právní úprava a ekonomické důvody
Popel, Stanislav ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Práce poskytuje základní právní a ekonomické informace o sponzorování a jeho postavení v komunikačním mixu firem. Kromě toho objasňuje důvody, proč je sponzorování v současné době pro společnosti natolik atraktivní.

Viz též: podobná jména autorů
2 Popel, Štěpán
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.