Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Plotzerová, Adriana
Plotzerová, A. Sponzoring a ambush marketing ve sportu. Brno, 2017. Diplomová práce. Mendelova univerzita, Provozně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a ambush marketingem v oblasti sportu. Jejím cílem je vymezit podstatu, postavení a uplatnění sponzoringu a am-bush marketingu ve sportu. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a zkoumá, jak sponzoring působí na spotřebitele na různých místech a při různých příležitos-tech a také, jak je sponzoring celkově spotřebitelem vnímán. Vlastní práce využívá metody kvantitativního šetření i kvalitativní metody eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků získaných z výzkumu jsou předlo-žena doporučení pro praxi.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Plotzerová, Adriana
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Ekolube, s. r. o. Teoretická část obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. Praktická část analyzuje současný stav podniku, jeho konkurenci a současný stav propagace. Na základě sekundárních dat a dat získaných z marketingového průzkumu jsou prezentovány konkrétní návrhy na vylepšení komunikačního mixu a je navržen jeho rozpočet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.