Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikační strategie firmy ESAB
Faltysová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Plíhal, Aleš (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové komunikační strategie z pohledu účasti firmy na veletrhu. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu a marketingové komunikace a definuje postavení veletrhu v rámci komunikačního mixu. V praktické části jsem popsala přípravu a prezentaci firmy ESAB na veletrhu, dále jsem na základě svých poznatků a dostupných dat vyhodnotila efektivnost a úspěšnost účasti na veletrhu. V neposlední řadě jsem poskytla určité návrhy, které by mohly přispět ke zvýšení efektivnosti prezentace, a upozornila na další příležitosti, které by mohla firma ESAB při tvorbě komunikační strategie využít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.