Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Plášilová, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Fiala, Roman (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje strategické analýze podniku. Cílem diplomové práce je analyzovat okolí firmy a odhalit trendy v odvětví. Pomocí metod strategické analýzy jsou vyhodnoceny externí a interní faktory ovlivňující fungování zkoumaného podniku. Na základě výsledků provedených metod jsou navržena strategická dopo-ručení a parametry nového produktu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část pojednává o strategickém řízení, vybraných metodách strategické analýzy včetně strategie modrého oceánu. V aplikační části jsou využity teoretické poznatky. Pro analýzu externího prostředí byla vyžita PEST analýza a analýza odvětví. Interní prostředí podniku bylo analyzováno pomocí vnitřních zdrojů a finanční analýzy. K odhalení preferencí zákazníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Obraz strategie byl vykreslen vůči konkurenci pomocí hodnotové křivky. Syntézou aplikační části je SWOT analýza. Závěrem práce je vytvořena vize nového produktu a jsou navržena strategická doporučení. Výstupy z analýz a zjištěné informace jsou využitelné při rozhodování managementu vydavatelství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.