Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M
Peřina, Matěj ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu B2B, marketingovou situační analýzou a návrhem marketingové strategie produktu Novec 1230 společnosti 3M Česko. Nejprve je v práci provedena rešerše marketingové literatury s cílem najít nejvhodnější teoretické přístupy k vymezenému problému. Následně je představena společnost 3M a její česká pobočka. V metodologické části jsou popsány použité přístupy a metody. Načež je uskutečněn sběr dat jejich analýza. V závěrečné kapitole je proveden targeting, positioning a jsou předloženy návrhy konkrétní marketingové strategie v rámci 4 "P" marketingového mixu.
WTO a integrační seskupení: vztah multilaterální a regionální liberalizace
Peřina, Matěj ; Cihelková, Eva (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Práce se zabývá multilateralismem a regionalismem jakožto dvěma hlavními přístupy k liberalizaci mezinárodního obchodu. Zatímco mnohostranná liberalizace probíhá v rámci jediné instituce -- Světové obchodní organizace, regionalismus je realizován celou řadou integračních seskupení. NAFTA je příkladem komplexní regionální integrace, pokrývá celou Severní Ameriku a zahrnuje jak rozvojové, tak vyspělé země. Přínos multilaterální liberalizace světovému hospodářství může být ilustrován podstatnou redukcí cel a následným rapidním růstem obchodu a světového HDP. V současné době je kvůli zablokovanému katarskému kolu liberalizace ve WTO v útlumu. Prospěšnost NAFTA pro členy této integrace je diskutabilní, nicméně NAFTA může poskytovat svým členům platformu pro rychlejší liberalizaci v době pomalu postupující liberalizace mnohostranné.

Viz též: podobná jména autorů
2 Peřina, Martin
3 Peřina, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.