Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání hodnot tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally
Pavlát, Martin ; Dvorský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Límová, Lucie (oponent)
Název bakalářské práce: Porovnání tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally. Zpracoval: Martin Pavlát Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Jaroslav Dvorský Ph.D. Cíle práce: Změřit a porovnat tepovou frekvenci jezdce a navigátora při závodě rally. Metodika práce: Pro splnění cílů byly použity sporttestery pro změření tepové frekvence na testovaných závodnících rally teamu Poděbrady, Václavu Dunovském a Adamu Eliášovi. Dále byl oběma závodníkům položen dotazník s doplňujícími otázkami, které nám pomohou k vytvoření závěru. Výsledky práce: Výsledek měření dopadl dle mého očekávání. Pilot soutěžního vozu má po celou dobu v rychlostní zkoušce značně vyšší ustálenější tepovou frekvenci oproti navigátorovi, kterému tepová frekvence značně kolísá a stoupá především před rychlostní zkouškou. Klíčová slova: Soutěžní vůz, rallye, tepová frekvence, aerobní práh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.