Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagační strategie prodeje nábytku MEF
Patera, Martin ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity tzv. nad-linkové ( ATL = above the line ), označované také za klasickou reklamu a tzv. pod-linkové ( BTL = below the line ). Aktivity ATL zahrnují televizi, rádio ( rozhlas ), tisk a tzv. outdoor media, neboli bilboardy. Aktivity BTL zahrnují exhibitions, marchandising, direct marketing, event marketing, sampling, sales support, kuponing a in store. V úrovni ?na lince? se uvádí public relations a internet. Podrobněji o vybraných aktivitách viz. níže.

Viz též: podobná jména autorů
2 PATERA, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.