Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov
Pasch, Roman
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji, jako způsobem dosažení firemních cílů na trhu slevových portálů. Cílem práce je zvýšení efektivity prodeje zvolené firmy na tomto trhu. Vlastní práce se zaměřuje na trh slevových portálů v České republice, vymezuje specifika tohoto trhu a budoucí trendy. Dále je použita analýza chování potenciálního zákazníka a analýza chování konkurence jako zdroj informací pro návrh marketingových aktivit. Výsledkem práce je zavedení brand marketingu do online marketingových nástrojů a vyčíslení nákladů spojených s navrženou strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.