Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů pro potřeby středních škol s všeobecnou formou výuky
Parolek, Tomáš
Parolek, T. Využití marketingových nástrojů pro potřeby středních škol s všeobecnou formou výuky. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato práce se zabývá využíváním nástrojů marketingu středními školami s všeobecnou formou výuky s užším zaměřením na Gymnázium Jevíčko. Na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí okolí gymnázia a realizovaného marketingového výzkumu byla nejprve zhodnocena současná komunikační strategie Gymnázia Jevíčko. Následně jsou navrhnuty úpravy ke zvýšení konkurenceschopnosti včetně zpracování finančních dopadů na vybranou vzdělávací instituci. Součástí práce jsou i upravené návrhy propagačních materiálů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.