Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Padalíková, Simona
Padalíková, S. Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2021. Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firem při náboru nových zaměstnanců v oboru obchod a prodej. V rámci práce byly prozkoumány inzeráty na pracovní pozice spojené s vybraným oborem. Dále byly provedeny rozhovory s HR specialisty (n = 11), kde byl zachycen pohled firem například na požadavky na uchazeče, současnou marketingová komunikaci firem, umístění pracovních inzerátů apod. V rámci práce byl proveden také sběr primárních dat, a to od potenciálních uchazečů o práci ve vybraném oboru (n=103). Nakonec byly porovnány všechny zjištěné informace, čímž byl identifikován pohled na marketingovou komunikaci při náboru zaměstnanců jak z pohledu firem, tak také z pohledu kandidátů o zaměstnání. Cílem práce bylo stanovení doporučení pro marketingovou komunikaci firem při náboru. Zjištěné doporučení bylo mimo jiné také srovnáno s HR trendy ve světě. Mezi doporučení, která z dosažených výsledků plynou lze poukázat například na odstranění nedostatečné srozumitelnosti inzerátů nebo zajištění propagace firemní kultury.
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
Padalíková, Simona
Bakalářská práce Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku se zabývá problematikou online marketingových nástrojů v menší firmě, která má omezený rozpočet na online marketing. Práce se skládá z teoretické části, která se zaobírá pohledem jak na tradiční marketing a jeho nástroje, tak i na online marke-ting a jeho přínos. V praktické části je poté představena reklamní kampaň Google AdWords a její vytvoření a nastavení. Zároveň je zde představena také firma MOTO HOBBY, na kterou je kampaň Google AdWords implementována. Závěr práce se zabývá otázkou, zda je pro firmu MOTO HOBBY reklamní kampaň přínosná i přes omezený rozpočet a následné doporučení, jestli má firma i nadále do Google Ad-Words investovat nebo ne.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.