Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů
Fišerová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Paško, Richard (oponent)
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou vymezeny etapy vývoje komerční komunikace. Dále je analyzován vztah vývoje daného produktu k vývoji jeho marketingové propagace. Na závěr jsou určeny hlavní faktory, které ovlivňovaly vývoj propagace, a zhodnocena míra jejich působení na jednotlivá odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.