Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volný čas středoškolské mládeže v Třeboni
PROVÁZKOVÁ, Eliška
Tato bakalářská práce se zabývá tématem pravidelných volnočasových aktivit středoškolské mládeže v Třeboni. Teoretická část charakterizuje mládež, její postoje k volnému času a její volný čas jako takový, funkce volného času, možnosti využívání volného času, rozvoj volného času v lidském životě, faktory ovlivňující volný čas, možné problémy s využíváním volného času, vliv rodiny na trávení volného času, středoškolskou mládež a vlivy působící na její volný čas, vrstevnickou skupinu mládeže a její specifický způsob trávení volného času, vliv masmédií na volný čas středoškolské mládeže, životní styl současné mládeže a jeho vliv na kvalitu prožívání volného času a vztah mládeže ke sportu. Praktická část je zaměřena na seznámení se s institucemi a středisky, které nabízejí volnočasové aktivity pro mladé lidi v lokalitě Třeboň. V této části jsou uvedeny činnosti, kterým se zdejší mládež věnuje, ale i překážky, které ovlivňují jejich účast či neúčast v nich. Tato část obsahuje výzkum zaměřený na pravidelné volnočasové aktivity, kterým se zdejší mládež nejvíce a nejraději věnuje.
Trendy ve spotřebě kávy
PROVÁZKOVÁ, Eliška
Cílem marketingového výzkumu v této práci je zjistit, metodou dotazování alespoň u 200 respondentů, zda existují nějaké rozdíly v přípravě kávy mezi spotřebiteli s různým pohlavím, věkem, vzděláním a velikostí bydliště. Co je pro spotřebitele kávy největším nákupním stimulem a jestli za poslední dobu změnili své zvyklosti v přípravě a nakupování kávy a jakou značku, typ, velikost balení a způsob přípravy kávy preferují. Teoretická část práce se zabývá pěstováním kávy, způsoby její přípravy, spotřebou kávy v ČR a ve světě, kávovou kulturou, formováním trhu v ČR a marketingovým výzkumem. Praktická část se zaměřuji hlavně na výzkum konečného spotřebitele, výzkum prodeje, výrobkový a prognostický výzkum a částečně také celkovou analýzu trhu a výzkum reklamy. Závěrečná fáze ukazuje na současné trendy kávového trhu. Ukazuje, že za posledních 10 let došlo ke změně zvyklostí v přípravě kávy, kdy dnešní trend směřuje k presované kávě. Změnily se i preference velikosti spotřebitelského balení káva směrem k většímu balení kávy. Zvýšil se počet konzumentů kávy, kteří ji nakupují v hypermarketu. Největším nákupním stimulem je chuť kávy. Nejpreferovanější je střední cenová hladina. V supermarketu i hypermarketu spotřebitelé nejčastěji nakupují instantní kávu. Nejčastější přípravou pražené zrnkové nebo mleté kávy je espresso, které nejvíce upřednostňují noví konzumenti kávy. U pražené zrnkové kávy, kterou mají noví spotřebitelé raději, než kávu mletou, roste obliba většího spotřebitelského balení. Ženy častěji než muži nakupují v supermarketu nebo hypermarketu a více než muži podléhají vlivu reklamy. Vzdělanější konzumenti upřednostňují espresso, zatímco méně vzdělaní spotřebitelé tureckou kávu, k jejíž přípravě je nejčastěji používána pražená mletá káva. Vzdělanější konzumenti také častěji navštěvují hypermarket, než nejméně vzdělaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.