Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hiporehabilitace v ČR a její postavení v systému ucelené rehabilitace
POLÁŠKOVÁ, Petra
Diplomová práce pojednává o hiporehabilitaci a jejím postavení v systému ucelené rehabilitace. Cílem diplomové práce bylo sestavit ucelený přehled hiporehabilitačních pracovišť v České republice a vymezit jejich postavení v systému ucelené rehabilitace. Vzhledem ke stanoveným cílům byl zvolen kvalitativní výzkum spolu s využitím metod kvantitativního výzkumu. Pomocí sekundární analýzy dat a rozhovorů byly sesbírány informace o zařízeních praktikujících v ČR hiporehabilitaci. Výzkumný soubor tvořila všechna zařízení, která se na území ČR zabývají některou z jednotlivých disciplín hiporehabilitace.
Zdroje autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace
POLÁŠKOVÁ, Petra
Tématem této bakalářské práce jsou "Zdroje autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace." Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část se zabývá rozborem dané problematiky zdrojů autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace. V praktické části bylo provedeno kvantitativní dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány studentům Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Před zpracováním výzkumu byly zvoleny dva cíle. Prvním cílem výzkumu bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat rozdíly hodnocení autority učitelů ze strany vysokoškolských studentů. Druhým cílem bylo popsat klíčové zdroje autority vysokoškolského učitele. Pro dosažení vytčených cílů byly stanoveny dvě hypotézy. První hypotéza předpokládala, že studenti jsou schopni reflektovat svůj vztah k učitelům i problematiku jejich autority. Tato hypotéza byla potvrzena. V dotazníkovém šetření odpovídali respondenti na otázky dle svých vlastních názorů a zkušeností. Druhá hypotéza, která předpokládala, že studenti považují autoritu pedagoga ve škole za důležitou, byla potvrzena. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že pro respondenty autorita pedagoga ve škole má stále velký význam, i když bohužel pro mnohé respondenty se autorita ze škol vytrácí. Na základě zjištěných výsledků je možné tuto práci využít jako vhodný doplňující materiál týkající se výuky budoucích vysokoškolských učitelů nebo jako určitá zpětná vazba pro stávající učitele.

Viz též: podobná jména autorů
2 Polášková, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.