Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin
PINCOVÁ, Markéta
Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout postup pro vybraný internetový obchod s potravinami. Pro tuto práci byl vybrán internetový obchod s potravinami Plná taška, který působí v Jižních Čechách. Teoretická část se zabývá problematikou e-commerce a dále problematikou internetového prodeje potravin. Praktická část obsahuje analýzu nákupního chování v oblasti internetového nákupu potravin. Pro získání potřebných dat byla použita metoda dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly stanoveny konkrétní návrhy a doporučení.
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
PINCOVÁ, Markéta
Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít spojitost mezi různými hledisky. Základní porovnávaná hlediska jsou věk a pohlaví. V souladu s cílem práce jsou konkrétní opatření formulovány pro firmu Matheo, s. r. o., která obchoduje s čerstvou praženou kávou. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která definuje spotřební a nákupní chování, marketingový výzkum, veletrhy a výstavy. Další část se zabývá kávou, typy kávy, přípravou kávy, účinky kávy (kofeinu) a spotřebou kávy v České Republice a ve světě. Praktická část je zaměřena na výzkum spotřebitele kávy a výzkum prodeje. Informace a výsledky byly zjišťovány pomocí metody dotazníkového šetření od alespoň 200 respondentů.

Viz též: podobná jména autorů
1 PINCOVÁ, Marie
4 PINCOVÁ, Monika
4 Pincová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.