Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání koncepce vzdělávání Otokara Chlupa a Václava Příhody a jejich využití ve státem organizovaném školství mezi roky 1928 až 1939.
PIKULIAK, Marian
Tato bakalářská práce se zabývá školskou reformou mezi roky 1928 až 1939. Cílem práce je komparace pedagogických koncepcí dvou předních pedagogických inovátorů Československa, Václava Příhody a Otokara Chlupa. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce nastíní situaci v československém školství v letech 1918 až 1939 a co předcházelo této situaci. Uvádí také stručný popis myšlenek, nápadů a koncepcí, které reformní návrh z roku 1928 ovlivnily. Dále popíše úlohu Václava Příhody a Otokara Chlupa, učitelských spolků, dobového kontextu a dalších faktorů, které ovlivnily zavádění reformy. V praktické části práce pracoval autor hlavně s primárními prameny a s odbornou literaturou, jejichž výpovědní hodnotu využil k zodpovězení stanovených výzkumných otázek, které porovnávají pedagogickou práci Václava Příhody a Otokara Chlupa, nebo se snaží popsat základy, ze kterých ve svých pracích vycházeli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.