Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama a její význam ve firmě
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bylo pomocí zvolených dostupných prostředků a metod provést analýzu reklamy ve vybrané firmě. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Tyto informace byly získávány nejen pozorováním, ale také konzultacemi s pracovníky firmy. Firma se specializuje především na půjčování lodí a tudíž práce byla směřována ke zviditelnění reklamních prostředků firmy, které povedou k přílivu nových zákazníků a zároveň také ke snížení nákladů.
Možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo nalezení a zhodnocení možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny v Českém Krumlově. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Prvním krokem bylo potřebné nastudování odborné literatury, která mi pomohla pochopit některé problémy důležité ke správnému zpracování této diplomové práce. Ve vlastní části jsem poté charakterizovala odvětví, ve kterém se daná firma nachází, historii firmy až po současnost včetně nabídky zboží i služeb. Analýzou marketingového prostředí jsem se snažila zmapovat situaci této firmy na trhu a také stanovit vlivy, které ji mohou v blízké budoucnosti výrazně ovlivnit. Dále jsem provedla analýza potřeb a přání zákazníků formou řízeného rozhovoru s určitým počtem respondentů, která by firmě mohla pomoct k tomu, na co se zaměřit při otevření nové pobočky. Dalším krokem byla analýza vhodných míst k otevření pobočky, jejímž cílem bylo najít nejvýhodnější možnost. Na základě vyhodnocených údajů jsem dospěla k závěru, že nejlepším místem kde otevřít novou pobočky firmy Ká-servis v Českém Krumlově je na okraji historického centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.