Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení genetické distance výchozích šlechtitelských materiálů řepky ozimé
Papanová, Michaela
Bakalářská práce je sestavená jak z literárního přehledu, tak z praktické části.První zmíněná část obsahuje pojednání o brukvi řepce olejce a jejím hlavním využití. Pozornost je také věnována metodám a historii šlechtění této plodiny. Nedílnou součástí je i seznámení s pojmem genetické vzdálenosti a s důležitostí genových bank. Druhá část pak obsahuje informace o samotném výzkumu zaměřeném na stanovení genetické vzdálenosti u vybraných vzorků brukve řepky olejky pomocí metody ISSR. Výsledky analýzy byly použity pro identifikaci možných duplicit v kolekci této plodiny, stejně jako pro stanovení genetické eroze vzorků. Stejně tak lze výsledky použít i při samotném šlechtění, a to především při výběru rodičovských komponent.
Volnočasové výtvarné aktivity a rozvoj kreativity
PAPÁNOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá rozvojem kreativity ve volnočasových výtvarných aktivitách a skládá se z části teoretické a praktické. První část je teoretická a je rozdělena do tří kapitol. V jednotlivých kapitolách se zabývám pojmy jako je volný čas, výtvarná výchova a tvořivost. První kapitola teoretické části je věnována volnému času, pedagogovi volného času, pedagogice volného času a její souvislosti s výtvarnou výchovou. Další kapitola popisuje výtvarnou výchovu a její koncepce, historii a vývoj, rovněž dílčí pojetí výtvarné výchovy. Dále se zabývá technikami, hodnocením, a tvořivostí ve výtvarné výchově. Poslední kapitola bakalářské práce se věnuje tvořivosti, strukturním prvkům tvořivosti, tvořivému procesu, biologicko-psychosociálnímu modelu tvůrčího procesu, výchově k tvořivosti, osobnosti tvořivého žáka a pedagoga, tvůrčí činnosti a tvorbě, a závěrem se zabývá kreativním programem. Praktická část obsahuje popis kreativizačního programu výtvarně výchovného charakteru pro děti mladšího školního věku. Popisuje tři realizované volnočasové výtvarné aktivity rozdělené do deseti částí. Námět, úkol, výchovně-vzdělávací cíle, motivace, technika, materiál, časová dotace, průběh činností, hodnocení, reflexe reflexe realizované činnosti. Hlavním cílem bakalářské práce je prokázat schopnost pracovat s teoretickými prameny a aplikovat je v praxi v rámci kreativizačního programu výtvarně výchovného charakteru.

Viz též: podobná jména autorů
3 Papanová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.