Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv problémové rodiny na školní úspěšnost středoškoláka
Přikrylová, Natálie
Bakalářská práce je svým obsahem zaměřena na školní úspěšnost žáka v návaznosti na problémové rodinné prostředí. Cílem práce je zjistit, jak ovlivňuje problémová rodina školní úspěšnost žáka. V teoretické části definuji školní úspěšnost a pojmy, které se školní úspěšností úzce souvisí. Dále charakterizuji jednotlivé vlivy, které školní úspěšnost značně ovlivňují. Následující část bakalářské práce je věnována rodině a rodinnému prostředí. Každý jedinec během života vstupuje do různých prostředí, které ho následně svým způsobem ovlivňují i v jeho školní úspěšnosti. Z tohoto důvodu jsem do své práce začlenila i jednotlivé typy prostředí. Jelikož je moje práce zaměřena na období studia žáka střední školy, věnuji se ve své práci charakteristice období dospívání. Závěrečná kapitola teoretické části je zaměřena na jednotlivé funkce rodin a problémově zatížené rodiny. Empirická část bakalářské práce odkazuje na mé výsledky získané z průzkumného šetření. Data potřebná k výzkumu jsem získala pomocí kvalitativní metody. Použila jsem formu polostrukturovaného rozhovoru. Jednotlivá data jsem následně analyzovala pomocí otevřeného kódování a tím jsem získala potřebné výsledky, které jsou součástí empirické části.
Marketing a vliv reklamy na pacienta
Přikrylová, Natálie ; Ševčíková, Jindra (vedoucí práce) ; Koťová, Magdalena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing z pohledu dentální hygieny. Orientuje se ze široka na samotný pojem marketingu a způsoby, jak se marketing snaží ovlivnit klienta a přesvědčit ho, že právě tento produkt či služba je přesně to, co klient potřebuje. Práce se snaží shrnout i psychologické procesy, s kterými marketing pracuje, a zaobírá se centry v lidském mozku, které jsou při těchto procesech ovlivňovány. Dalším tématem je samotný marketing v ordinaci dentální hygienistky či zubního lékaře - především komunikace s pacientem, která je v rámci práce zdravotníka klíčová. Jako posledním, ale neméně důležitým bodem práce je užívání sociálních sítí jako reklamního média. Cílem bakalářské práce je zjištění, který z motivu používaný v reklamních spotech má na pacienty největší vliv. Dále se zabývá mírou vlivu odborníků na pacienty. S reklamou se dnes můžeme setkat na každém rohu, a proto se práce snaží zjistit, kde se společnost dnes s reklamou setkává nejčastěji. Na základě vyhodnocení výzkumu bylo zjištěno, že reklama negativně laděná (odstrašující) má na respondenty nepatrně větší vliv než reklama pozitivně laděná. Konzultace s odborníkem je pro pacienty důležitá a rady odborníků si berou k srdci. Sociální sítě na dnešním marketingovém trhu hrají hlavní roli, a proto nejvíce respondentů se s reklamou...

Viz též: podobná jména autorů
1 Přikrylová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.