Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítačové modely telekomunikačních vedení
Přívozník, Tomáš ; Mlýnek, Petr (oponent) ; Mišurec, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Počítačové modely telekomunikačních vedení“ se v úvodu zaměřuje na popis charakteristických veličin telekomunikačních vedení. Dále popisuje modely simulující parametry telekomunikačních vedení v závislosti na frekvenci přenášeného signálu. V další části jsou navrženy konstanty pro kabel UTP kategorie 5e vhodné k použití v modelu BT#0. V závěru je celkové shrnutí dosažených výsledků.
Vliv přítlaku a aditiv na životnost olověného akumulátoru pro hybridní elektrická vozidla
Přívozník, Tomáš ; Bača, Petr (oponent) ; Křivík, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá olověnými akumulátory v hybridních elektrických vozidlech pracujícími v režimu částečného nabití (PSoC – Partial State of Charge). V tomto režimu často dochází k degradaci záporné elektrody nejčastěji vlivem mechanismu nevratné sulfatace. Myšlenkou této práce je odhalit ideální hodnotu mechanického přítlaku vyvozovaného na aktivní hmotu záporné elektrody v kombinaci s aditivy, která zamezí sulfataci záporné aktivní hmoty a povede tak ke zvýšení životnosti olověných akumulátorů.
Počítačové modely telekomunikačních vedení
Přívozník, Tomáš ; Mlýnek, Petr (oponent) ; Mišurec, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Počítačové modely telekomunikačních vedení“ se v úvodu zaměřuje na popis charakteristických veličin telekomunikačních vedení. Dále popisuje modely simulující parametry telekomunikačních vedení v závislosti na frekvenci přenášeného signálu. V další části jsou navrženy konstanty pro kabel UTP kategorie 5e vhodné k použití v modelu BT#0. V závěru je celkové shrnutí dosažených výsledků.
Vliv přítlaku a aditiv na životnost olověného akumulátoru pro hybridní elektrická vozidla
Přívozník, Tomáš ; Bača, Petr (oponent) ; Křivík, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá olověnými akumulátory v hybridních elektrických vozidlech pracujícími v režimu částečného nabití (PSoC – Partial State of Charge). V tomto režimu často dochází k degradaci záporné elektrody nejčastěji vlivem mechanismu nevratné sulfatace. Myšlenkou této práce je odhalit ideální hodnotu mechanického přítlaku vyvozovaného na aktivní hmotu záporné elektrody v kombinaci s aditivy, která zamezí sulfataci záporné aktivní hmoty a povede tak ke zvýšení životnosti olověných akumulátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.