|
Uplatnění CRM v námořní dopravě
PŘEDOTA, Jan
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje popis systému SugarCRM a konec teoretické práce je uzavřen nejdůležitějšími informacemi o námořní dopravě. Praktická část začíná analýzou systému SugarCRM z pohledu funkcionality s uživatelským prostředím a databázového schématu. Práce dále pokračuje popisem výsledků z dotazníků zaměřující se na informační systémy a lidi, kteří pracují v oblasti námořní dopravě. Tyto výsledky jsou potom použity pro rozhodnutí, které funkce by měly být implementovány jako první a které nejsou až tak důležité. Pomocí výsledků dvou předešlých kapitol byla vytvořena studie proveditelnosti. Práce je zakončena koncepčním návrhem nejdůležitějších funckí.
|
|
Využití vstupního zařízení XBOX Kinect
PŘEDOTA, Jan
Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také způsob získávání dat a jejich zpracování, návrh algoritmů a vývojových diagramů. Praktická část zkoumá vyvíjejí aplikace, která používá tento snímač pohybu jako ovládací zařízení. To znamená, že program kontroluje lidské tělo, vyhodnocuje jeho polohu, identifikuje gesta a dělá příslušnou činnost. Pro vývoj je použito aplikace Visual Studio jako vývojové prostředí, C # jako programovací jazyk, .NET Framework 4.5, Windows Presentation Foundation a Kinect for Windows Software Development Kit 1.8 pro práci s Kinectem.
|