Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika a prevence poruch učení u dětí na základní škole
PŘÁSTKOVÁ, Renáta
Tato diplomová práce se už dle názvu zabývá problematikou a prevencí poruch učení u dětí na základní škole. Pro zpracování tohoto tématu jsem se rozhodla na základě zkušeností s bakalářskou prací, ve které jsem se též věnovala poruchám učení, ale obecněji. Hlavním cílem je poskytnout čtenáři dostatek informací o této problematice a nabídnout praktická řešení k prevenci a nápravě. V první části jsou teoreticky popsány veškeré poruchy, jejich diagnostika, reedukace a prevence. Dále jsou zde kapitoly věnované přístupu ke vzdělání, spolupráci rodiny a školy a poradenskému systému. Druhá část vychází z praktického výzkumu, pro který byla navržena speciální pomůcka, jež by měla sloužit k prevenci a minimalizaci poruch. Tato pomůcka byla aplikována v praxi na základě kvalitativního výzkumu metodou standardizovaného pozorování. V závěru práce jsou zpracovány výsledky výzkumu.
Specifické poruchy učení u žáků 2. stupně základní školy
PŘÁSTKOVÁ, Renáta
Ve své bakalářské práci bych se ráda zaměřila na specifické poruchy učení, a to konkrétně u žáků 2. stupně základní školy. V první části bych chtěla přiblížit popis jednotlivých poruch, jejich diagnostiku a reedukaci. Další část je věnována popisu přístupů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Poslední část vychází z praktického výzkumu a jeho závěrečného vyhodnocení. (Např. kolik dětí trpí těmito poruchami, jak moc je jim hodina přizpůsobována, do jaké míry jsou tyto děti zohledňovány atd.)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.